duminică, 5 septembrie 2010

Speranta moare ultima!!!-jucator As Leorda

"Pacat ca nu vom mai avea echipa de fotbal la Leorda. E pacat si de banii care s-au investit in echipamentele de joc. Toti am jucat din placere, nimeni nu a avut pretentii sa fie remunerat pentru victoriile pe care le-am avut, din contra de multe ori am strans bani cu totii si am platit deplasarile sau baremul de arbitraj. Multumim si suporterilor, si nu erau putini la Leorda, pentru ca ne-au sustinut la fiecare meci indiferent de vreme si am avut chiar si in deplasare mai multi sustinatori decat oaspetii.
Am reusit totusi un lucru frumos, si anume promovarea din primul an in liga a IV-a, avand in componenta multi jucatori care nu au jucat vreodata un meci oficial. Suntem constienti ca nu aveam valoare pentru a fi in primele echipe din liga a-IV, insa daca am fi avut bani in continuare ne-am fi luptat pentru a ne mentine in campionat.
Unii au spus ca mai bine ramaneam in liga a-V sa mai jucam acolo, insa si acolo am fi avut nevoie de bani, ce-i drept mai putini decat in judeteana.
Speranta moare ultima si speram ca in saptamana ce urmeaza sa reusim sa facem rost de bani, de oriunde ar veni ei si sa continuam sa jucam fotbal."-Andrei, jucator la As Leorda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu